RUOKA-APUTYÖ

Seurakunnassamme on käynnistynyt viikottainen ruoka-apu. Seurakuntamme jakaa koulujen ylijäämä ruokaa. Ruoan jaon piirissä toimii noin 15 vapaaehtoisen joukko, jotka hakevat ja annostelevat ruoan ruokaa hakeville.

Tilaisuuksissa on alussa pieni hartaushetki (Ruokaa saa vaikka ei osallistui hartaushetkeen), ja ihmisillä halutessaan on myös mahdollisuus keskustella vaikkapa pastorin kanssa tilaisuuden jälkeen. Toivomme ihmisten löytävän syvemmin myös yhteyden seurakunnan muuhun elämään ja seurakuntalaisten pariin. Toivomme ihmisten ottavan omat astiat mukaan, joihin ruoka annostellaan.

Ruoka-aputyön aika

Maanantai, keskiviikko, torstai, perjantai.

Klo 13.30 – 14.00

Tilaisuudet alkavat klo 13.30 ja sisään kirkolle pääsee noin 13.15

Ruoka-apu tauolla koulujen loma-aikoina.