Uskon perusteet 7.osaa – Opetuslapseus polku

Tapahtuman sisältö

Haluatko oppia (tieto) ja harjoitella (käytäntö) uskoamme yhdessä toisten kanssa? Etsitkö syvempää yhteyttä seurakunnan keskellä? Haluatko kasvaa Jeesuksen opetuslapsena määrätietoisesti? Opetuslapseuspolku koostuu moduuleista, jotka ovat eripituisia sisältö kokonaisuuksia. Moduulin läpäisee kun osallistuu ja hallitsee 75% sisällöstä - uskon perusteet 5 / 7. Moduuliin tulee ilmoittautua – tavoitteena on että ryhmä pysyy samana kokon moduulin ajan. Ilmoittautuminen Kim Auvinen 044 214 8168.Haluatko oppia (tieto) ja harjoitella (käytäntö) uskoamme yhdessä toisten kanssa? Etsitkö syvempää yhteyttä seurakunnan keskellä? Haluatko kasvaa Jeesuksen opetuslapsena määrätietoisesti? Opetuslapseuspolku koostuu moduuleista, jotka ovat eripituisia sisältö kokonaisuuksia. Moduulin läpäisee kun osallistuu ja hallitsee 75% sisällöstä - uskon perusteet 5 / 7. Moduuliin tulee ilmoittautua – tavoitteena on että ryhmä pysyy samana kokon moduulin ajan. Ilmoittautuminen Kim Auvinen 044 214 8168.
Uskon perusteet sisältökokonaisuus 7 kertaa – Hebr.6:1-2 Johdanto aiheeseen. Mitä on parannus? Mitä on usko Jumalaan? Kasteet – mitä se on? Laittaisinko käteni jonkun päälle? Kuolleiden ylösnousemus Iankaikkinen tuomio – ja päätösjuhla.
Ilta alkaa klo 17.00 ja päättyy klo 19.00 Kahvit ja kevyttä purtavaa Alustus Keskustelu ja työskentely Paikan laittaminen kuntoon Muita moduuleja opetuslapseuspolulla on mm. Raamattu tutuksi – Raamatun kokonaisuus haltuun Hengellisen elämän hoitaminen – oman spiritualiteetin löytäminen osana yhteisöä Johtajuus – johtajuuspolku valmistaa toimimaan seurakunnan toiminnoissa johtajana Evankeliumi – mitä se on ja miten siitä voi kertoa läheisille?

Tapahtuman tiedot

Alkaa pvm.