Seurakunta keskellä kouvolaa

OLET SUPERTERVETULLUT MUKAAN!

Kouvolan Vapaaseurakunta

Seurakunta sinua varten

Jokainen ihminen on tervetullut kirkkomme elämän keskelle. Jeesus kutsui ihmisiä seuraansa oppimaan hänestä. Jeesuksen seuraajina olemme jokainen matkalla tässä vaiheessa. Tätä matkaa teemme yhdessä eteenpäin!

Seurakunta ja ihmiset

Sinä yhteisöäsi varten

Jeesus ei tullut palveltavaksi vaan palvelemaan. Kasvu Jeesuksen yhteydessä tekee meistä väistämättä ihmisiä joiden silmät ja sydän alkaa avautumaan oman ympäristömme tarpeisiin.

Seurakunta maailmaa varten

Me maailmaa varten

Jumalan Valtakunnan missio ulottuu koko laajaan maailmaan. Unelmat ovat usein isommat kuin ihminen pystyy toteuttamaan. Yhdessä me ja Herramme haluamme osoittaa tälle maailmalle Jumalan iankaikkisen rakkauden. Joskus se tie vie maailman ääriin!

SOSIAALISESSA MEDIASSA

Tässä voit tutustua uusimpaan lähetykseen kirkossamme, joka on tehty sunnuntaiksi. Tällä hetkellä emme vielä tee joka sunnuntaista omaa lähetystä, mutta se on tavoitteemme.

Haluamme olla tukemassa lasten ja perheiden haasteellista tehtävää kristillisessä kasvatuksessa. Tästä lapsille hyvää katsottavaa!

Tervetuloa Raamatun kokonaisuuksien äärelle. Ensimmäisenä videoituna lähetyksenä olemme alkaneet työstämään ilmestyskirjaa. Astu mukaan koetellun sanan äärelle!

ERITYISTAPAHTUMAT

Ei erityistapahtumia tällä hetkellä päivitetty

SEURAKUNTIEN YHTEISTYÖ

Vappugospel

Vappugospel 2024 – Kouvolan kevään kohokohta! Tule kokemaan unohtumaton kristillisen nuorisomusiikin juhla, jossa yhdistyvät usko, toivo ja nuorten energia. Tämä inspiroiva tapahtuma kokoaa yhteen huippuartistit ja musiikin ystävät ympäri Suomea viettämään yhdessä musiikintäyteistä vappua. Luvassa on monipuolinen kattaus gospelin huippunimiä, mukaansatempaavia yhteislauluja ja sykähdyttäviä esityksiä, jotka koskettavat ja innostavat. Kouvolan sydämessä järjestettävä Vappugospel 2024 tarjoaa […]

30 huhtikuu, 2024
}tiistai, 16:00 to 23:00
Lyseon Liikuntahalli, Kouvola, Kymenlaakso

Tervetuloa mukaan

Olet sydämellisesti tervetullut mukaan seurakuntamme toimintaan. Kalenterista voit tarkistaa mitä on menossa juuri tällä viikolla.